2009年4月17日 星期五

我的新 blog 開張


我既第一次寫既 blog 終於面世了。


經過 Carson 及 局長 及其他好友的多次 『 引誘 』、 『 誘騙 』及 『 鼓勵 』下, 我既第一次終於比左佢地了。

哈哈!!!


對我我這個對 blog 完全沒有認識來講,寫 blog 完全係一件困難既事。

又加上好久都沒寫過中文、 打過中文字、 作過中文字來講,就已經係難上加難的問題了。


因此,我就為此去左深水埗黃金商場打左成個鐘頭書訂去惡補依方面既電腦知識。 最終就買左一本書仔來 set 好我這個 blog 仔,起碼都算有少少睇頭比人睇下啦。 希望有一日可以 set 到您地果 D blog 咁好就好啦。

14 則留言:

  1. 十卜...十卜...支持你~
    好期待睇你既作品.....快快快!

    回覆刪除
  2. 歡迎加入blogger行列!^.^

    回覆刪除
  3. Odie, congratulations on the arrival of your new born baby!! I have a feeling that it will grow big very quickly like the Chinese 10 brothers :) Alice

    回覆刪除
  4. 估唔到...有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場。
    哈哈多又一個blogger朋友添!

    Aunt

    回覆刪除
  5. 一定支持你啦,你有咁多偉論同作品,點都要用blog同其他人分享下的!

    回覆刪除
  6. 你咁多作品,一定要用blog同大家分享啦!
    支持,支持!!

    回覆刪除
  7. 要繼續努力不斷寫更多文章
    留下一段一段你的美麗回憶

    好像你喜愛製作汽球一樣
    永遠都充滿色彩

    Shirley

    回覆刪除
  8. 快d upload 多d你d作品同大家share下啦!

    回覆刪除
  9. 快d upload 多d你d作品同大家share下啦!

    杜麗

    回覆刪除
  10. 公喜公喜~~!新張大吉~~~~!

    回覆刪除
  11. 恭喜Odie Blog 開張大吉~~~ 恭喜恭喜!!

    回覆刪除
  12. It's amazing and congratulations ^-*

    可以link到facebook ma?

    小玲和DD

    回覆刪除
  13. 我而家先知你寫BLOG....
    恭喜喇!!!

    北北上

    回覆刪除